Contante betaling in AVAN taxi niet meer mogelijk

Foto: Rheden.nieuws.nl

REGIO – Met contant geld betalen voor een taxirit bij Avan kan niet meer. Dit is veiliger vanwege Corona. Ook vindt Avan het veiliger voor de chauffeurs als zij geen contant geld bij zich hebben.

Tenslotte kosten contante betaling in de taxi en de administratieve handelingen veel tijd.

Hoe kunt u wel betalen:

  • In de taxi kunt u enkel nog met PIN betalen.
  • U kunt ook met automatische incasso betalen. Hiervoor kunt u een incassoformulier invullen en versturen naar het (e-mail)adres dat op het formulier vermeld staat. Daarmee machtigt u het callcenter voor het afschrijven van de ritbijdrage. Dit formulier kunt u downloaden van de website www.avan-vervoer.nl of opvragen via de klantenservice: 0900 – 463 65 26(2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten).

Indien u niet gereden heeft, worden er die maand natuurlijk ook geen kosten afgeschreven. Wanneer u niet meer via automatische incasso wilt rijden, geeft u dat schriftelijk door aan het callcenter.

Wat als u niet via PIN of automatisch incasso kan betalen:
Heeft u geen PIN-pas bij u en heeft u geen automatische incasso ingeregeld? Dan kunt u helaas niet met AVAN reizen. Voor meer informatie verwijzen zij u naar www.avan-vervoer.nl.

Het nieuws van rheden.nieuws.nl gemakkelijk volgen? Like dan ook onze Facebookpagina, volg ons op Twitter of LinkedIn en Instagram of krijg gratis onze dagelijkse of wekelijkse nieuwsbriefAdverteren op rheden.nieuws.nl bel dan: Dolf Verschuren voor de prijzen en mogelijkheden 06 – 4025 3846

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen