Grolsch P(L)OP Quiz voor 3FM Serious Request

Foto:

Grolsch horecagelegenheden halen geld op voor Glazen Huis actie 2012

Grolsch horecagelegenheden halen geld op voor Glazen Huis actie 2012

REGIO – Dinsdag 11 december wordt omgedoopt tot ‘3FM Serious Request P(L)OP Quiz’ avond. Op deze avond wordt in heel Nederland in ongeveer 200 verschillende Grolsch horecagelegenheden de 3FM Serious Request P(L)OP Quiz gehouden. Ook in deze regio kunnen muziekliefhebbers hun kennis op de proef stellen, deelnemende horecagelegenheden zijn te vinden in Arnhem, Doesburg, Giesbeek en Duiven.

Samen met vrienden, kennissen of collega’s kan in teams worden meegedaan aan deze quiz. Het doel is natuurlijk om deze avond zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Glazen Huis actie in Enschede.

Actie

Naast de speciale blikken die Grolsch voor 3FM Serious Request in de markt zet, organiseert de brouwer samen met haar horecaklanten middels de P(L)OP Quiz een bijzondere inzamelactie. Voor deelname aan de P(L)OP Quiz gaat van elke Grolsch horecagelegenheid €50,- naar het goede doel. Daarnaast kan iedere deelnemende horecagelegenheid gedurende de quiz-avond op eigen initiatief extra geld inzamelen, bijvoorbeeld door geld te vragen van gasten voor deelname aan de quiz.

Edwin Blom, Directeur Verkoop Koninklijke Grolsch: “We hopen met deze 3FM Serious Request P(L)OP Quiz zoveel mogelijk mensen naar de horeca te trekken. Het zou geweldig zijn om die avond samen met horecapartners én consumenten een mooi bedrag in te zamelen voor de Glazen huis actie in Enschede.”

P(L)LOP Quiz

Tijdens de P(L)OP Quiz wordt in vijf spannende rondes de popmuziekkennis van de verschillende teams getest. Uiteraard is er voor het winnende team een unieke prijs beschikbaar. Belangstellenden zijn van harte welkom om deel te nemen aan de quiz bij één van de tien deelnemende horecagelegenheden in de regio Arnhem. Een overzicht van alle deelnemende horecagelegenheden in de regio Arnhem vindt u op bijgevoegde foto. De exacte aanvangstijden zijn op te vragen bij de betreffende horecagelegenheid.

3FM Serious Request
Met 3FM Serious Request zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de kerstdagen sluiten drie DJ’s van 3FM zich zes dagen lang op in een glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio en televisie en zijn online te volgen. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over de actie. Van 18 t/m 24 december 2012 gaan de drie DJ’s in het Glazen Huis in Enschede er alles aan doen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het terugdringen van babysterfte. Grolsch N.V. is één van de hoofdpartners van 3FM Serious Request. 

 

klik op foto voor groter formaat

Druk “Vind ik leuk” om rheden.nieuws.nl via facebook te volgen!

 

Deel dit bericht via Social Media!!

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen