(pers)berichten welkom via de mail

Foto: rheden.nieuws.nl

Om uw persbericht zo goed en snel mogelijk te kunnen verwerken geven we u enkele tips.

Tekst

Verstuur uw (pers) bericht a.u.b. direct in de mail of in een Word-document als bijlage.
Maak uw persbericht niet langer dan één A4-tje.
Neem in uw persbericht minimaal het volgende op:

– Wie (Vereniging, Stichting, etc.) organiseert
– Wat (evenement/bijeenkomst) en
– Wanneer (datum + tijdstip) en
– Waar (locatie) adres, plaats.

Foto

Wij ontvangen graag minimaal één liggende foto als beginfoto. (jpg-formaat, 715×408) voor bij de artikelen.
Vermeld wie de fotograaf is én dat de foto rechtenvrij gepubliceerd mag worden. Spreek dit af met de fotograaf! Geef ook aan of diens naam bij de foto(s) vermeld dient te worden.

Aanlevertijdstip

Agenda-items ontvangen wij het liefst zodra de datum bekend is. Het eventuele programma kan later aangeleverd worden. Wij doen onze uiterste best de aangeleverde berichten op de dag van ontvangst verwerkt te hebben.

Alles gratis?

Zodra een bericht gepubliceerd is krijgt u altijd van ons een mail met de link toegestuurd. Wij plaatsen veel gratis maar voor commerciële berichten (advertorials) vragen wij voor niet adverteerders een vergoeding van €50,-, voor adverteerders is dit slechts €25,-. Wilt u hier meer informatie over dan lichten we dat uiteraard graag toe, dit kan via de mail of in een persoonlijk gesprek.

Social media

Onze berichten worden tevens verspreid via onze social media kanalen, huidige stand augustus 2016: Facebook, 6.300+likes, Twitter, 2.200+ volgers en Google+.

Deze kunt u ook zelf nog delen en RT-en voor een nog groter bereik.

Mailadres

Welkom op [email protected].

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen