Uw verhuizing digitaal doorgeven aan gemeente.

Foto: rheden.nieuws.nl

De afgelopen jaren is het aantal digitale aangiftes van verhuizingen sterk toegenomen. De gemeente Rheden heeft daarom de digitale aangifte via rheden.nl nog verder verbeterd en vereenvoudigd.

Hoe werkt het:
Na het inloggen met DigiD, is de aangifte al zoveel mogelijk ingevuld (naam, adres, namen van eventuele gezinsleden). Om het de aanvrager nog gemakkelijker te maken, is het niet meer nodig om  een huur- of koopcontract mee te sturen. 
Na het afronden van de aangifte krijgt de aanvrager ook online advies voor het doorgeven van een aantal andere zaken, zoals de aanvraag van een afvalpas en het omruilen van afvalcontainers.
De aanvrager wordt per email op de hoogte gehouden van de afhandeling van de aangifte.
Op de persoonlijke internetpagina is deze ook terug te vinden. De persoonlijke internet pagina is te vinden op www.rheden.nl onder Mijn Rheden.

Niet digitaal: 
Naast de digitale aangifte blijft ook de mogelijkheid bestaan om een verhuizing door te geven per brief of persoonlijk aan één van de balies in het gemeentehuis en de servicecentra in Velp en Dieren.
Klant in beeld:
Het verbeteren van de digitale aangifte voor verhuizingen valt onder het programma Klant in beeld. Met dit programma werkt de gemeente Rheden voortdurend aan het verbeteren van de dienstverlening. Waar het kan door digitalisering, en waar het nodig is door tijdig persoonlijk contact te zoeken. 
Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws via Facebook? Klik HIER en druk op “Vind ik leuk”. Liever via Twitter? Volg ons via @HetRhedenNieuws
Klik HIER wanneer u zich wilt aanmelden voor de nieuwsbrief
Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen