Groeipotentie ATAG Posbankloop in kaart gebracht

DOETINCHEM – Marktonderzoeksbureau WPG Research uit Doetinchem voert, in samenwerking met Stichting Posbankloop Velp, de komende maanden een onderzoek uit naar de groeipotentie van het hardloopevenement ATAG Posbankloop.

DOETINCHEM – Marktonderzoeksbureau WPG Research uit Doetinchem voert, in samenwerking met Stichting Posbankloop Velp, de komende maanden een onderzoek uit naar de groeipotentie van het hardloopevenement ATAG Posbankloop.

Het onderzoek richt zich erop om meer inzicht te verschaffen op de motieven van deelnemers om deel te nemen aan een hardloopevenement, zoals ATAG Posbankloop. Het onderzoek zal proberen duidelijk te maken welke invloed onder andere het parcours, de voorzieningen, deelname bekenden en media hebben op de keuze om aan een hardloopwedstrijd deel te nemen. Met behulp van deze kennis kan Stichting Posbankloop inspelen op de wensen en behoeften van lopers om zo de groei van het deelnemersveld te bevorderen voor de komende jaren.

Om tot de gewenste inzichten te komen, ondervragen Stichting Posbankloop Velp en WPG Research circa 18.000 hardlopers, bestaande uit deelnemers en oud-deelnemers van de ATAG Posbankloop middels een online vragenlijst. Zij zullen begin oktober uitgenodigd worden om deel te nemen aan dit onderzoek.

Het onderzoek wordt geleid door Harm Wevers (directeur WPG Research) en Dino Hadzic (junior marktonderzoeker). Het onderzoek maakt deel uit van een sponsorovereenkomst tussen Stichting Posbankloop Velp en WPG Research.

Harm Wevers vertelt dat hij graag sponsor is van het evenement: `Lokale wedstrijden als deze, waarbij de organisatie en haar vrijwilligers zich iedere editie weer met veel gedrevenheid inzetten voor het mogelijk maken van het evenement, help ik graag om het evenement nog plezieriger en succesvoller te maken middels de inzichten die we verkrijgen uit het onderzoek`.
“WPG Research hecht veel waarde aan sport, gezondheid, professionaliteit en het verantwoord ondernemen. We combineren daarom graag onze passie voor het vak marktonderzoek met onze passie voor de hardloopsport. Zo wordt er ook met veel plezier en enthousiasme gewerkt aan het onderzoek omtrent de aankomende editie van de ATAG Posbankloop”, vult Dino Hadzic aan

Deel dit bericht via Social Media!!

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen