GEMEENTE RHEDEN - Vanaf donderdag 19 januari kunnen alle inwoners en ondernemers van de
gemeente Rheden op
www.rhedenspreekt.nl hun
mening geven. Dit keer gaat de
vragenlijst over de
dienstverlening.
Er zijn vragen over de openingstijden, werken op afspraak en online dienstverlening. De uitkomsten worden ook gebruikt voor het onderzoek naar de toekomstige huisvesting van de gemeente Rheden. Dit voor zowel de dienstverlening richting inwoners als voor de huisvesting van de medewerkers.
Gemeente Rheden wil inwoners zoveel mogelijk betrekken bij haar beleid en activiteiten. Sinds augustus 2015 is daarvoor een online inwonerpanel in het leven geroepen met de naam ‘Rheden Spreekt’. De resultaten van ‘Rheden Spreekt’ vormen een afspiegeling van de mening van de Rhedense bevolking.
Er ontstaat inzicht in wat er leeft onder de inwoners en wat zij belangrijk vinden. Het onderzoek over de dienstverlening is het zesde onderzoek dat via dit panel plaatsvindt. Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeks- en adviesbureau Moventem uit Zutphen.
Aanmelden
Alle inwoners en ondernemers kunnen zich inschrijven voor de
enquête over de dienstverlening via
www.rhedenspreekt.nl. Momenteel heeft ‘Rheden Spreekt’ ruim 1.200 deelnemers. Meer panelleden zijn uiteraard altijd welkom.
Als er geen mogelijkheid is om de enquête digitaal in te vullen, kunnen inwoners contact opnemen met Moventem op nummer 0575 – 760 227. De vragenlijst over de dienstverlening kan tot en met zondag 12 februari worden ingevuld.
Uitkomsten en privacy
Na ieder onderzoek informeert de gemeente de deelnemers rechtstreeks over de resultaten en wat de gemeente daar mee doet. Gegevens worden uitsluitend voor ‘Rheden Spreekt’ gebruikt en nooit aan derden verstrekt. De verwerking van de antwoorden gebeurt volledig anoniem.